Copyright © 2012 版权所有匈牙利欧洲时代有限公司
Euro Times kft.
Firenze Falu
A 2011. május 19-
A helyszín 60 kilométerre van a pekingi 5. Körgyűrűtől, 38 kilométerre Tianjin városközponttól és 60 kilométerre a Tianjin Binhai Új Területtől. A komplexum teljes területe 60.000 nm, ebből 42.000 nm kiadható.
A két közeli metropolisz adja a vásárlók derékhadát – az itt lakók vásárlóereje a
legmagasabbak között van az országban. 25 millió ember lakik 90 percnyi autóútra,
10 millió 30 percnyire a „falutól”. Három fő autópálya és több vasútvonal halad át
a közelben, köztük a Peking-
A beruházás mögött az olasz Fingen csoport ingatlanfejlesztő vállalata, az RMD áll.
A megnyitóünnepségen az RMD elnöke, Jacopo Mazzei úr a következőket mondta: „Mi és
globális partnereink bizakodóak vagyunk a kínai fogyasztói piac növekedési potenciáljával
kapcsolatban, és most van itt az ideje, hogy az RMD megkezdje kínai útját. Büszkék
vagyunk rá, hogy első lépésünket a Florentia Village – Jingjin Designer Outlets-
Magas presztízsű olasz márkák, köztük a Prada és a Fendi először léptek be Kínába a zászlóshajó Florentia Village projekttel, ahol a vásárlók további csaknem kétszáz nemzetközi divatmárka termékei között tobzódhatnak: Giorgio Armani, Salvatore Ferragamo, Bulgari, Tod’s, Versace, Burberry, Celine, Zegna, Moncler, Missoni and Lancel, hogy a legismertebbeket említsük, valamint népszerű lifestyle márkák, mint a Diesel, Coach, Guess, CK Jeans, Follie Follie, Samsonite és a BMW Lifestyle.
A következő öt év során az RMD még öt divat diszkontot szándékozik nyitni Kína szerte a Florentia Village márkanév alatt.
Köszöntő |