Copyright © 2012 版权所有匈牙利欧洲时代有限公司

Euro Times kft.

Címlap Rólunk Szolgáltatásaink Termékeink Beruházások Kapcsolat
Köv.

Firenze Falu

A 2011. május 19-én megnyílt Florentia Village az első világszínvonalú, olasz prémium divat diszkont és kulturális központ Kínában. A klasszikus 16. századi olasz építészetet másoló ”falu” Wuqingben, Peking és Tianjin között épült fel. A házakban elhelyezkedő boltokban majdnem kétszáz világhíres luxusmárka eredeti termékeit árulják. Az egész beruházás 1 milliárd jüanból (kb. 100 millió euró), kevesebb, mint egy év alatt valósult meg.

A helyszín 60 kilométerre van a pekingi 5. Körgyűrűtől, 38 kilométerre Tianjin városközponttól és 60 kilométerre a Tianjin Binhai Új Területtől. A komplexum teljes területe 60.000 nm, ebből 42.000 nm kiadható.

A két közeli metropolisz adja a vásárlók derékhadát – az itt lakók vásárlóereje a legmagasabbak között van az országban. 25 millió ember lakik 90 percnyi autóútra, 10 millió 30 percnyire a „falutól”. Három fő autópálya és több vasútvonal halad át a közelben, köztük a Peking-Tianjin gyorsvasút is, aminek szintén van megállója a közelben. A régiót a központi kormányzat „gyors fejlődési övezetté” nyilvánította, aminek megfelelően ez a terület várhatóan kiemelt lakóövezetté és kereskedelmi központtá fog válni a következő öt év alatt.

A beruházás mögött az olasz Fingen csoport ingatlanfejlesztő vállalata, az RMD áll. A megnyitóünnepségen az RMD elnöke, Jacopo Mazzei úr a következőket mondta: „Mi és globális partnereink bizakodóak vagyunk a kínai fogyasztói piac növekedési potenciáljával kapcsolatban, és most van itt az ideje, hogy az RMD megkezdje kínai útját. Büszkék vagyunk rá, hogy első lépésünket a Florentia Village – Jingjin Designer Outlets-szel tesszük meg, amit úgy terveztünk meg, hogy tökéletes célpontja legyen az igényes kínai vásárlóknak. A Florentia Village és egyéb jövendő kínai projektjeink attraktív és kitüntető fogyasztói élményt fognak kínálni, és egy változatos kínálatát fogják bemutatni az elismert márkáknak, a világszínvonalú menedzsmenttel és az olasz kultúrával együtt.

Magas presztízsű olasz márkák, köztük a Prada és a Fendi először léptek be Kínába a zászlóshajó Florentia Village projekttel, ahol a vásárlók további csaknem kétszáz nemzetközi divatmárka termékei között tobzódhatnak: Giorgio Armani, Salvatore Ferragamo, Bulgari, Tod’s, Versace, Burberry, Celine, Zegna, Moncler, Missoni and Lancel, hogy a legismertebbeket említsük, valamint népszerű lifestyle márkák, mint a Diesel, Coach, Guess, CK Jeans, Follie Follie, Samsonite és a BMW Lifestyle.

A következő öt év során az RMD még öt divat diszkontot szándékozik nyitni Kína szerte a Florentia Village márkanév alatt.